Miniatury moja miłość... moja pasja...

Lubisz to? :-)

niedziela, 6 grudnia 2009

Weronika ma faceta! ;-)

Ukończyłam Błażeja. W sumie powstał już troszkę wcześniej ale nie mogłam zdecydować się na fryzurę. Błażej uszyty jest na podstawie lekko zmodyfikowanego ciała Tildy. Wyszedł tak:



Ubrany w białą sportową bluzkę, dżinsy ze skórzanym paskiem. Ma narzuconą czerwoną bluzę. Wszystkie ubranka oczywiście uszyłam sama. Najtrudniejsze były spodnie. Starałam się jak najlepiej odtworzyć ich rzeczywisty wygląd. Pasek został wycięty z prawdziwego skórzanego paska.



Bluza może być zarzucona na ramionach, przewiązana w pasie bądź ubrana :-)
Może też leżeć rzucona luźno na sofę ;-)



Z moich lalek najbardziej spodobała mu się Weronika więc jest teraz jej facetem :-)



Ach, co to za miłość!



Mam niezłą zabawę :-)

16 komentarzy:

  1. Super!!! :) Uczucie kwitnie jak widać! :)
    Świetne cuszki Ci wyszły, jestem pod wrażeniem !

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie drobiazgi uszyć, podziwiam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super. Dżinsy powalają na kolana :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki dziewczyny, Wasze komentarze sprawiają, że zamiast myśleć o porządkach świątecznych mam ochotę znów coś robić... :-) Oj ciągnie do maszyny, ciągnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Supercoolemegawspaniale sa Twoje lale, a ta meska to juz przewyzsza wszelkie okazy zachwytu :)
    A myslalam ze moj "lalkowy mezczyzna" jest pierwszy...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. supernancki jest - sprawia wrażenie takiego macho, co tu mu wszystko jedno i każda Tilda może być jego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobre, dobre Magda ha ha , rozbawiłaś mnie tym tekstem :-) W sumie chwilowo jest tylko jeden więc chyba może mieć każdą Tildę ale niech sobie nie myśli, konkurencja wkrótce się pojawi...

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny jest! Chyba w moim typie... ;) Ale ładna z nich para...

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiesz Dziabka, mi też się podoba ale on woli Weronikę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj Koronko. Dziękuję, że odwiedziłaś mojego bloga. Dzięki temu trafiłam do Ciebie i na "dzień dobry" na widok Błażeja i Weroniki uśmiechnęłam się od ucha do ucha.
    Myślę, że kiedyś na jakimś zlocie zakochanych lalkowo-misiowych par nasze wytworki kiedyś się spotkają ;)) ...pewnie porozmawiają wtedy o modzie :)
    Świetne są Twoje lalki. Z niebywałą starannością wykonane. To lubię :)
    Pozdrawiam i zapraszam częściej do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe! Podziwiam i jestem pod wrażeniem...cudo! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj Peninia, cieszę się, że Ci się podobają moje "wytworki" ;-) Zapraszam na historię Weroniki i Błażeja bo będzie historia...
    Penelopa, na pewno będę do Ciebie zaglądała częściej :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie tu u Ciebie, i jaka wzorowa dbałość o szczegóły - miło popatrzeć.
    Jestem pod wrażeniem :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. czytam, oglądam, słucham i .. się rozbeczałam.
    Niesamowite rzeczy robisz, piękne, dopracowane i wkładasz w nie duszę - są cudowne. I historia z tą muzyką... Naprawdę odpłynęłam i rozluźniłam się po kłótni z moim M. ... Super facet z tego Błażeja ;)
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję Sylwia. Mam nadzieje, że szybko się pogodzicie bo na pewno Twój facet tez jest super (poza chwilami kiedy się z Tobą kłóci ;-). Czytaj, oglądaj i słuchaj ile wlezie :-) Zawsze jesteś tu milo widziana.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podoba.Piękny.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Nie zawsze odpiszę na komentarze ale czytam je po 3 razy :-) Jeśli zależy Ci na odpowiedzi napisz proszę do mnie maila: koronka@wp.eu

Moje starsze posty zobaczysz tutaj:

Popularne posty

Tak lubię:

Tak lubię:

Zmęczona oglądaniem i czytaniem? Usiądź i odpocznij :-)

Zmęczona oglądaniem i czytaniem? Usiądź i odpocznij :-)
Mam nadzieję, że mnie znów odwiedzisz!