Miniatury moja miłość... moja pasja...

Lubisz to? :-)

poniedziałek, 23 stycznia 2012

Stevie

Wciąż zauroczona i zainspirowana nowymi podkładkami firmy home&you uszyłam Stevie - go. Jest owieczką choć nie wiem czy nie przypomina bardziej krowy :-) ale tak nie miało być.

Wersja wyostrzona


I wersja pudrowa, nie mogłam się zdecydować.


Poduszka jest dla małego chłopca ale myślę, że dziewczynka również by się ucieszyła.



Mam nadzieję, że zarówno Wam jak i dziecku się spodoba :-)


Beeee.....


A podkładka home&you, która mnie zainspirowała, wygląda tak:



Pozdrawiam

koronka :-)

23 komentarze:

  1. urocza podusia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest super, maluch napewno będzie szczęśliwy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna poduszeczka owieczka, super kolory. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koronko, poduszka jest przecudna !!! Kolory wspaniałe, materiały, widać na zdjeciach z bliska super, do tego ta staranność wykonania, nic tylko przytulić się i iść spać.
    Twoje prace są takie estetyczne, takie "świeże", aż chciało by się takie mieć. A sam pomysł rewelacyjny !!!
    Podziwiająca jak zwykle
    Mary

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana,owieczka wyszła ślicznie! Jak tak patrzę na te Twoje podusie to mam coraz większą ochotę na tego kotka :) Może uszyję dla Zosi... Zobaczę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Owieczka jak się patrzy.Mam taki sam fotel.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hihi, świetnie przeobrażasz te podkładki w podusie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzisiaj oglądałam te podkładki w Home&You. Poduszka super. Ładniejsza od podkładki :)

    Pozdrawiam

    Ada

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna :). Patrząc na te Twoje cuda żałuję, że mam już takie duże dzieci.
    Pozdrawiam
    J-klosek.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna ta podusia, obdarowany maluch powinien byc happy, bo zaden kolega z piaskownicy takiej nie będzie miał :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo! Prześliczne są te Twoje podusie, sukieneczki, torebeczki...
    Ninka.

    OdpowiedzUsuń
  12. ale pomysłowa owieczka!!!mnie wcale krowy nie przypomina;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest prześliczna. :) Też takie chcę. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sliczna jest i pieknie odszyta:)

    OdpowiedzUsuń
  15. podusia jest przesłodka (królik również), wspaniale dobrane materiały, uwielbiam pastele, Czy możesz zdradzić Koronko, gdzie się w nie zaopatrujesz (albo te w kropki)?

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za Wasze komentarze! :-)
    kropla - tkaniny kupuję wszędzie, w sklepach internetowych, sklepach lokalnych, w ciucholandzie. Ten w paseczki kupiłam w Ikea, ten różowy był bluzką z ciucholandu, biały IKEA, w paseczki w Holandii. A o jakie kropeczki chodzi? Tu nie ma żadnego w kropeczki?

    OdpowiedzUsuń
  17. cudna i jak najbardziej przypomina owieczkę!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Owieczka mnie zainspirowała, cudny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  19. dziekuję Koronko za odpowiedź.w kropeczki chodziło mi o ten beżowy np na malutkim kwiatku z poprzedniego posta.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie piękne rzeczy tworzysz...Takie delikatne, pastelowe i wyjątkowe.Cudne...

    OdpowiedzUsuń

Nie zawsze odpiszę na komentarze ale czytam je po 3 razy :-) Jeśli zależy Ci na odpowiedzi napisz proszę do mnie maila: koronka@wp.eu

Moje starsze posty zobaczysz tutaj:

Popularne posty

Tak lubię:

Tak lubię:

Zmęczona oglądaniem i czytaniem? Usiądź i odpocznij :-)

Zmęczona oglądaniem i czytaniem? Usiądź i odpocznij :-)
Mam nadzieję, że mnie znów odwiedzisz!