Miniatury moja miłość... moja pasja...

Lubisz to? :-)

poniedziałek, 16 czerwca 2014

Druga lala Heidi Ott, Moses basket i kolejne dwie rośliny

Udało mi się zrobić ładne zdjęcia więc prezentuję dziś moją drugą lalkę Heidi Ott (16 cm). Tym razem dorosła kobieta - mama... mam ja coś z tymi lalkowymi rodzinami :-) Jak już kupię jedną lalkę to zaraz chciałabym kompletować dla niej rodzinę. Rodzina, dom to mój ulubiony temat zawsze i w każdej dziedzinie.



Pięknie pozuje, ma niesamowite możliwości ustawiania. Moje lalki kolekcjonerskie poszły w kąt.



Zrobiłam również jakiś czas temu Moses basket, z tkaniny i sznurka, dla maleństwa, które już pokazywałam:


Maciupeństwo. 


Powstały też kolejne dwie rośliny:


I tyle...

Dobranoc

10 komentarzy:

  1. Piękna lala :) Chciałabym pooglądać te Twoje drobiazgi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Same śliczności :) Wyobrażam sobie jak wyglądają na żywo :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. eksploruję blogowy kontynent, a tu taka zjawiskowa wysepka...
    cieszę się, że Heidi jest tak lubiana i doceniana - też mam do
    niej sentyment, choć jeszcze nie udało mi się jej do siebie
    zaprosić... drobiazgi urocze a lale pewnie szczęśliwe...

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam! Zajrzałam na Pani bloga jakieś 3 dni temu, gdyż podczas choroby strasznie mi się nudzi i szukałam pomysłu na stworzenie czegoś. Rysunek mi się już znudził tamtego dnia, haft też no i znalazłam (na angielskiej stronce) tildowe króliczki. Tak mi się spodobały, że stwierdziłam, że też takiego chce. Moje umiejętności krawieckie są tak wysoko rozwinięte, że pożal się Boże ale pomyślałam, że spróbuje swoich sił. Najpierw uszyłam różowego królika z bluzki z dzieciństwa a potem ubranko z innej dziecięcej bluzeczki. I szukając inspiracji na ubranka znalazłam Pani bloga, i właśnie piszę to wszystko by podziękować za cudowną inspiracje, gdyż przeczytałam całego bloga od 2009 roku aż mnie oczy bolą. Dziękuje Pani za inspiracje i wiele (pewnie nieświadomych) porad dla kogoś kto maszyny nie dotknie bo nie umie a igła i nitka "gryzie". Jednak z moim uporem ręcznie szyje drugiego królika, a mam zamiar uszyć fioletowe poduchy do pokoju. Można stwierdzić, że zaraziła Pani hobby młodą głupiutką osóbkę która teraz kreatywnie spędza czas zamiast w kółko oglądać telewizje i grać w The Sims. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, dziękuję bardzo za ten komentarz i za to, że przeczytała Pani mojego bloga. Jeszcze bardziej cieszę się, że zaraziłam Panią hobby. To wspaniała sprawa mieć hobby, to daje tyle szczęścia i radości. Ja ostatnio mam mało czasu na hobby i jestem nieszczęśliwa. I tak kradnę czas żeby zrobić cokolwiek...

      Usuń
    2. Cieszę się ,że mogłam pani sprawić radość. Współczuje braku czasu. Mam to szczęście, że jestem uczniem i mam wakacje, a Pani ma obowiązki dwójka dzieci, dom, ogród... no cóż lepsze kilka chwil niż nic. Prawda? :D

      Usuń
  5. Bardzo podobaja mi sie te roslinki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko takie subtelne...śliczne...

    OdpowiedzUsuń
  7. Eu queria muito um bercinho coisas de bebe

    OdpowiedzUsuń

Nie zawsze odpiszę na komentarze ale czytam je po 3 razy :-) Jeśli zależy Ci na odpowiedzi napisz proszę do mnie maila: koronka@wp.eu

Moje starsze posty zobaczysz tutaj:

Popularne posty

Tak lubię:

Tak lubię:

Zmęczona oglądaniem i czytaniem? Usiądź i odpocznij :-)

Zmęczona oglądaniem i czytaniem? Usiądź i odpocznij :-)
Mam nadzieję, że mnie znów odwiedzisz!