Miniatury moja miłość... moja pasja...

Lubisz to? :-)

poniedziałek, 8 lutego 2010

Poznajcie Tosię


Tosia jest wielką przyjaciółką Weroniki i Błażeja.

 

Ubrałam ją w dżinsową spódniczkę z kieszeniami oraz różową bluzkę z dekoracyjnym kołnierzykiem. 



Weronika uwielbia Tosię za jej dobre serce i mądre rady.


Z okazji jej odwiedzin upiekła pyszną kokosową babkę.

 

A z tej okazji ja zrobiłam jej fartuszek, który świetnie sprawdził się w mojej osobistej kuchni jako ozdoba :-)



Błażej, Weronika i Tosia siedzieli sobie na sofie i rozmawiali. Błażej rzadko uczestniczy w ich babskich pogaduchach ale tym razem słuchał.



Tosia opowiadała o małej balerinie, na której występie była ostatnio.



I koniec. ;-)

Z pozdrowieniami
koronka

15 komentarzy:

  1. Świetna z nich paczka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tosia taka "amerykańska"z urody... to słowa mojej córki. :)
    Świetnie , że Weronika i Błażej mają przyjaciół, a babeczki i fartuszka zazdroszczę... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tosia to prawdziwa kobieta zaokrąglona tam gdzie potrzeba;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma to jak odwiedziny przyjaciół :)
    Tosia fajna kobitka :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Obłędne są te Twoje lale, no i historyjki o nich piszesz genialne!

    OdpowiedzUsuń
  6. OOOOOO- powiększyło sie nam towarzystwo-ja też skusiłabym się na babkę kokosową lub na fartuszek tylko, że musiałby być taki jak dla Tosi-miłych pogaduszek.....Wanda

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tak szybko ten KONIEC..Tak mi sie miło oglądało i czytało!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje Drogie, babkę imituje Rafaello, moja fantazja zobaczyła w nim babkę :-) Tosia ma faktycznie "amerykańskie" kształty :-) choć muszę się przyznać, że początkowo była jeszcze bardziej zaokrąglona ale mój mąż stwierdził, że zbyt ekstremalnie no i musiałam ja zmniejszyć. A "paczka" z nich udana i myślę, że będzie się powiększać tylko gdzie ja ich wszystkich posadzę i w obiektyw mi się nie pomieszczą :-) Ale co tam, damy radę! Zapraszam na kolejne "odcinki" :-) bo to jeszcze nie KONIEC.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tośka bardzo, bardzo mi sie podoba, jest kobieca i fajnie wygląda, superrrr babka, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe opowieści.
    Zapraszam po wór wyróżnień do mnie na bloga

    OdpowiedzUsuń
  12. He..he..Tosia ma z pewnoscia moje wymiary, wlasnie takie troche "amerykanskie", ale i z tego co czytalam to i podobne cechy charakteru :)
    Ta Tosia jest superowa, pobilas sama siebie w tej pracy ...

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocza babeczka z tej Tośki ;)
    ...czekam kolejnych odcinków ze zniecierpliwieniem.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj!!! Jestem pierwszy raz na Twoim blogu i przyznam, że jestem zachwycona Twoją "paczką"..., a te mebelki to istne cuuudo! Będę często zaglądać i już jesteś na mojej liście blogów. Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Każdy szczegół dopracowany.Piękne!

    OdpowiedzUsuń

Nie zawsze odpiszę na komentarze ale czytam je po 3 razy :-) Jeśli zależy Ci na odpowiedzi napisz proszę do mnie maila: koronka@wp.eu

Moje starsze posty zobaczysz tutaj:

Popularne posty

Tak lubię:

Tak lubię:

Zmęczona oglądaniem i czytaniem? Usiądź i odpocznij :-)

Zmęczona oglądaniem i czytaniem? Usiądź i odpocznij :-)
Mam nadzieję, że mnie znów odwiedzisz!