Miniatury moja miłość... moja pasja...

Lubisz to? :-)

poniedziałek, 17 września 2012

PasteLOVE poduszki na sprzedaż


U mnie wciąż na tapecie poduszki. Po kokardach wzięło mnie na falbany. Uszyłam kilka poduszek,  na sprzedaż. Myślę, że będą idealnie pasowały do pokoju dziewczynek.


Poszewki pięknie prezentują się zarówno w parach jak i osobno.

1. Poszewka z króliczkiem tildowym. Uszyta z bawełny w kolorze miętowym w białe kropki. Na środku jest aplikacja króliczka w różowej sukience, któremu ruszają się ręce i nogi oraz uszy :-)  (Mogę uszyć również w innym kolorze).



2. Poszewka biała w różowe kropki, z trzema kwiatkami w tonacji mięty i różu. (Mogę uszyć również w innym kolorze).



3. Poszewka trójkolorowa, która świetnie komponuje się z każdą inną.




4. Poszewka w dowolnym kolorze bez aplikacji. 


Do każdej poszewki mogę uszyć dodatkowo małą poduszeczkę z trzema małymi kwiatuszkami, w dowolnym kolorze dla ulubionej lali lub misia :-) 



i/lub małego króliczka w cenie (taki jak różowy na zdjęciu poniżej i powyżej).



Poszewki uszyte są z tkanin kupionych na allegro od użytkownika drecotton. Chętnie o tym piszę ponieważ wreszcie znalazłam sklep gdzie można kupić piękne tkaniny bawełniane w NORMALNYCH cenach. Poza tym kolory są faktycznie takie, jak na zdjęciach. Mogę z czystym sumieniem polecić Wam ten sklep bo często pytacie mnie mnie gdzie kupuję tkaniny.



Pozdrawiam serdecznie  :-)

koronka
koronka@wp.eu

40 komentarzy:

  1. Super są te poszewki, i fajnie że piszesz o sklepie, bo też Cię męczyłam o tkaniny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe prace, idealnie dobrane kolory, perfekcyjnie odszyte! Po prostu cudne, zachwycam sie nieustannie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale sliczne, slodkie podusie, na pewno znajdziesz na nie klientki Moniko!
    buziole

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful pillow!!!I love pastels colours!

    OdpowiedzUsuń
  5. Monia poduszki są mega. Gdybym miała córę od razu bym brała bez zastanowienia. Buziaczki kochana dla Was :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaaa, obłędne!!! Kiedy masz na to czas??? Jesteś WIELKA! Serio! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, ja mam tylko dwoje, w tym jeden natolatek więc daję radę :-)

      Usuń
  7. Kochana,kiedy Ty to wszystko uszyłaś!? Jesteś niesamowita!
    A podusie piękne,przecież wiesz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Poduszki piękne :)
    Właśnie ostatnio tak się czaję , żeby zamówić jakieś materiały od tego użytkownika, bo są śliczne. A teraz jak jeszcze polecasz to chyba już na pewno je zamówię :)

    Pozdrawiam,
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie cudne, ale ten z króliczkiem - masakra! Jesteś wielka!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne te poszewki! Do sklepu już zaglądałam - rzeczywiście bardzo fajny! Nawet poleciłam go znajomym.
    Ninka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Są cudowne zachwycające, przepiękne! Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Znów tu zaglądam i ponownie z wrażenia mdleję...poduchy boskie!!! A ta z Tildowym królikiem...no brak słów!!! Genialna :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Poduszeczki są przecudne !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  14. Poduszeczki przecudne i te wykończenia ,oj strasznie żałuję ,że nie mam córeczki:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Są przepiękne! A pomysł z króliczkiem na poduszce świetny!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne poszewki! Miętowa z króliczkiem po prostu skradła moje serce, ale nie ukrywam że cały zestaw powoduje powiększenie moich źrenic :) Oglądam je od wczoraj i z wrażenia komentarz zostawiam dopiero dziś... :)

    OdpowiedzUsuń
  17. prześliczne :) ale jesteś zdolna ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przecuuuuuuuuuuuuuuuuudne podusie, zwłaszcza ta z zajączkiem, a materiały fajnuuuuuuuuuuuuuusie:) na pewno skorzystam z Twojej podpowiedzi i kupię coś na allegro, sprawdzałam faktycznie ceny jak marzenie:) Edyta

    OdpowiedzUsuń
  19. A co u Weroniki i Błażeja? Zaglądam i zaglądam, a tak dawno nie było nic o nich :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem ja też tęsknię za nimi. Po prostu czasu brak ale w najbliższym czasie postaram się o nich przypomniec na blogu. Dziękuję, że Ty też pamiętasz :-)

      Usuń
  20. Dziękuję ślicznie za Wasze pochwały :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. fantastyczne te poduchy
    nie wiem jak mogłam je przegapić

    OdpowiedzUsuń
  22. Twoje prace są po prostu przepiękne! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudne poduchy i w ogóle wszystkie prace są piękne.Uwielbiam Pani prace i często tu zaglądam.Pozdrawiam serdecznie :))Marzena :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mogę prosić stronę sklepu gdzie można zamówić podusie ? :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne...cudownie tutaj u Pani:)
    chyba się zakochałam <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Znalazłam Cię z bloga asiawkuchni i bardzo jestem zadowolona z takiego "znaleziska" Pozdrawiam i gratuluję czarów spod igiełki.

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne są te poduszki. Nigdzie indziej takich nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękne! Istne dzieła sztuki!

    OdpowiedzUsuń
  29. Jaka cena jest całego zestawu poduszek ?

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne! jak ty to robisz,, świetnie dobierasz kolory i desenie. Marzę o takich poduchach do pokoju swojej córki, właśnie jestem w trakcie remontu. Postawiłam na szare ściany i białe meble. Łóżko kupilam na https://senpo.pl/lozka/ i jestem bardzo zadowolona bo jest piękne i bardzo solidne. Myślę, że takie poduchy pięknie uzupełniłyby wnętrze!

    OdpowiedzUsuń

Nie zawsze odpiszę na komentarze ale czytam je po 3 razy :-) Jeśli zależy Ci na odpowiedzi napisz proszę do mnie maila: koronka@wp.eu

Moje starsze posty zobaczysz tutaj:

Popularne posty

Tak lubię:

Tak lubię:

Zmęczona oglądaniem i czytaniem? Usiądź i odpocznij :-)

Zmęczona oglądaniem i czytaniem? Usiądź i odpocznij :-)
Mam nadzieję, że mnie znów odwiedzisz!