Miniatury moja miłość... moja pasja...

Lubisz to? :-)

środa, 16 grudnia 2009

Przygotowania...

Przygotowania trawją. Wszyscy kupują choinki, ozdoby, prezenty. Weronika i Błażej również przygotowują się do spędzenia wspólnie razem pierwszych świąt. Prezentów jeszcze nie kupili ale, w związku z tym, że chcą ładnie się w tych wyjątkowych dniach prezentować, kupili ubrania:



Weronika będzie wyglądała bardzo kobieco. Kupiła czerwoną sukienkę w białe groszki,  białą halkę z batystową koronką, która będzie lekko wystawała spod sukienki oraz korale - perełki.

Sukienka



Halka




Błażej natomiast ma nowe, eleganckie spodnie grafitowe oraz koszulę w niebiesko-białe paski.

Koszula




Spodnie



Pasek przełożyłam z dżinsów choć Błażej ma nowy, skórzany - czarny. Wydaje mi się jednak, że lepiej pasuje ten brązowy. Ciekawe, jak będą się prezentować w swoich nowych ubraniach... No i co im przyniesie mikołaj pod choinkę? Zobaczymy.... :-)






10 komentarzy:

  1. Fantastyczne ubrania - myślę, ze jeszcze przed świetami pokażesz nam ich w nowej gali- życzę im udanych świąt i sympatycznych prezentów......

    OdpowiedzUsuń
  2. No to się towarzystwo nieźle obłowiło, ale będą odświętni... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś niesamowita...Twoje Tilduchy są świetne,a te ich ubrania-szaleństwo ;-) Nie przestawaj,będę zaglądac do Ciebie i podziwiac,ok?Pozdrawiam,Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmm... nie mogę się doczekać w pary w nowych ciuchach! Są śliczne! Ty to masz talent! I pomysły!

    OdpowiedzUsuń
  5. "Anonimowy"? Ja chyba wiem kto ;-) Postaram się przed świętami, a jak mi się nie uda to na pewno w święta pokażę.
    anya.es - tak Aniu, zakupy im się udały ;-) choć chciałam Błażejowi uszyć jeszcze marynarkę ale nie dam rady. Ale wkrótce sylwester... Musi być garnitur!
    Ania-qrka domowa ;-) - fajnie Aniu, że do mnie trafiłaś i ciesze się, że podobają Ci się moje prace. Nie przestanę :-)
    Dziabka - dzięki :-) Pomysłów mam mnóstwo tylko czas mnie ogranicza.

    OdpowiedzUsuń
  6. koszula to już wysokie loty, ta dbałość o detale, gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  7. I love your clothes. Are your clothes at 1:12?
    I envy the ability to sew I think it's wonderful what you do.
    I wish you a Merry Christmas
    Best wishes from Spain,Sonia

    OdpowiedzUsuń
  8. KonKata, dziękuję. Mówi się: "diabeł tkwi w szczegółach" i ja się pod tym podpisuję.

    TINK-SONIA I do not know it is 1:12 or not. My dolls are about 40 cm. I sew for them :-)
    Thank you for visiting my blog :-) I wish you a Merry Christmas too!

    OdpowiedzUsuń
  9. te spodnie to mistrzostwo świata ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiekne tildy a ubranka... po prostu brak mi slow!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń

Nie zawsze odpiszę na komentarze ale czytam je po 3 razy :-) Jeśli zależy Ci na odpowiedzi napisz proszę do mnie maila: koronka@wp.eu

Moje starsze posty zobaczysz tutaj:

Popularne posty

Tak lubię:

Tak lubię:

Zmęczona oglądaniem i czytaniem? Usiądź i odpocznij :-)

Zmęczona oglądaniem i czytaniem? Usiądź i odpocznij :-)
Mam nadzieję, że mnie znów odwiedzisz!