Miniatury moja miłość... moja pasja...

Lubisz to? :-)

piątek, 25 lutego 2011

Tak się bawi mała Hania...

Już dawno temu przyszła do nas przesyłka. Właściwie to z okazji narodzin Hani (a ona ma już prawie rok). Prezent zrobiła nam ... Hania.



Napisała do nas list, na własnoręcznie zrobionej papeterii:


Koperta również była zrobiona przez Hanię.


W kopercie oprócz listu był kocyk. Na kocyku Weronika sadza córeczkę, kiedy ta chce się bawić na podłodze. (Widać tu jej grubą nóżkę ;-) i pięknego ptaszora naszytego na kocyku).




Oprócz kocyka córeczka Weroniki i Błażeja dostała grzechotkę i słonika własnoręcznie zrobione przez Hanię.



Tak się bawi mała Hania :-)


Próbuje wejść na konika.


Ale niestety się jeszcze nie udaje. (Konika kupiłam).


Nie szkodzi, zawsze można pojeździć wózeczkiem.(Wózeczek zrobiłam ale o tym już było).




Haniu, bardzo bardzo Ci dziękujemy :-) Chciałabym tu jeszcze zaznaczyć, że Hanię do dzisiejszego odcinka ubrała Jagna. Można o tym przeczytać tutaj.

Życzę wszystkim wspaniałego weekendu!

koronka

18 komentarzy:

  1. Oj, to Hania już chodzi?!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle uroczo opowiedziana historia. Pozdrawiam weekendowo!

    OdpowiedzUsuń
  3. wo rany julek cos podobnego::))) pinklow do zabawy nie brak i to jakie cudne pinkle.Piekny ten swiat Hani.Zdolniachy babeczki

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowity ten Twój świat , Moniko :)Hania wprost zachwyca i cudne ma zabawki , fajna historia :)
    Pozdrawiam Monika

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale się grono cioteczek powiększa :) Świetna sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne to wszystko:) Alez masz pocieche z Hani:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam te Twoje ilustrowane opowieści o Hani i jej rodzicach :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O jak fajnie widzieć Hanię! I jaka ona już duża!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. !_B_O_M_B_A_!
    pozdrowienia
    aga

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie ,to wszystko słodkie...:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny ten Twój Swiat :).
    Moja Córeczka ( 3,5 lat)z utęsknieniem czeka na "odcinki" dotyczące Hanki..Pozdrawiamy i czekamy na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne zdjęcia i opowieści, wspaniały ten bajkowy świat :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję Ci Kochana za komentarzyk... a zabawy Hani, to przypominają mi zabawy moich maluchów, bo moim dzieciom dziadek zrobił konika na biegunach z drewna... Pozdrawiam milunio.papa

    OdpowiedzUsuń
  14. Hania rośnie jak na drożdżach :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Super:). Pozdrawiam Jutka

    OdpowiedzUsuń
  16. coś niesamowitego!!! :) Ślicznie Hania obdarowana została przez jej imienniczkę. No i te fotki... :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzięki, Moniko :) cieszę się, że się prezenty podobają :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Nie zawsze odpiszę na komentarze ale czytam je po 3 razy :-) Jeśli zależy Ci na odpowiedzi napisz proszę do mnie maila: koronka@wp.eu

Moje starsze posty zobaczysz tutaj:

Popularne posty

Tak lubię:

Tak lubię:

Zmęczona oglądaniem i czytaniem? Usiądź i odpocznij :-)

Zmęczona oglądaniem i czytaniem? Usiądź i odpocznij :-)
Mam nadzieję, że mnie znów odwiedzisz!