Miniatury moja miłość... moja pasja...

Lubisz to? :-)

poniedziałek, 14 lutego 2011

Czy Radość może być biała?

Takie pytanie nietypowe: czy RADOŚĆ może być biała??
"Wesołe Święta" się dawno skończyły więc napis musiałam zdjąć. Otwory w ścianie zostały, listewki też więc trzeba coś powiesić. Pomyślałam sobie, że zrobię kolejny napis. Długo zastanawiałam się co to ma być i wymyśliłam, że będzie to RADOŚĆ i SZCZĘŚCIE. Taki napis na cały rok, na całe życie...Chciałam żeby całość była biała. Jakiś czas temu uszyłam R i stanęłam. No bo jak radość ma być biała? Przecież kojarzy się z tęczą kolorów! I co teraz?


No właśnie. Co teraz. Ściana jest taka lekko beżowo-szara, biały napis będzie tworzył z nią delikatny kontrast (jak ja lubię delikatny!) ale taki delikatny kontrast pasował by chyba lepiej do SPOKÓJ? A ma być RADOŚĆ. Zrobiłam więc różę.


Tylko czy kolory tej róży wystarczą mojej RADOŚCI? Mam jeszcze pomysł, żeby jedną z literek zrobić w kolorze róży, a dokładnie jej płatków: zieloną? Na przykład "Ś".


Takie targają mną dylematy ;-) Może KTOŚ ma jakiś pomysł? Będę wdzięczna za wszelką koncepcję...

Pozdrawiam
koronka

21 komentarzy:

  1. Piękna ta litera "R" i następne będą z pewnością piękne.
    Hm, ja pewnie zrobiłabym kolorowe, choć kto wie, bo ostatnio lubię odcienie bieli (a kiedyś to była dla mnie po prostu biel i jej nie cierpiałam).
    Tak sobie myślę, że to ma być Twoja "Radość", a jak zauważyłam u Ciebie kolory "nie krzyczą" więc jeśli widzisz ją na biało, to powinna być biała:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy pomysł z tymi słowami:) Zapraszam po wyróżnienie do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana Koronko, oczywiście że może być biała radość, a ślub? chrzciny? Przecież są w bieli i są radosne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. angel - ja też lubię kolory tylko... nie za dużo :-) A biel jest po prostu piękna, czysta.
    ARTYSTKA26- dziękuję :-)
    The Old Maid - masz rację, że ja na to nie wpadłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna literka , a różyczka bardzo radośnie ją ożywia...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja prawdopodobnie zrobiła bym na biało :D A róża świetnie się komponuje. Nie wiem czemu, ale przyszedł mi na myśl tulipan - jako ozdobnik innej litery.

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę że jakich materiałów byś nie użyła czy kolorów bedzie pasować. Bo będzie to Twoje! Twój styl szycia i Twoja koncepcja. Tak jak wszystko co tworzysz jest jedyne, niepowtarzalne i tylko Twoje. Postaw więc na SIEBIE! :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Pieknie wygląda to Twoje R i całość zapowiada się cudownie.. a RADOŚĆ nie musi być przecież pstrokata, biała może być a jakże!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. R wygląda bombowo !!! Myslę,z ę też bym robiła radość na biało, tylko do pozostałych literek też dodała różyczki, od takich maleńkich ( kilka sztuk ), do 2 - 3 takich duuzych .
    Cudnie to wygląda i ta biała bawełna z której uszyta jest literka !!!
    buziolki:**

    OdpowiedzUsuń
  10. Koronko Droga, pięknie to jest, ozdabiaj radosnymi kwiatami, a to R jest takie... takie "Koronkowe" :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie prezentuje sie literka "R" z różą :)
    Myślę ,że jak najbardziej może być biała radośc , z jakimiś małymi motywami różyczkowymi ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Popieram glosy o "bialosci" literek. Zawsze mozna zmienic przy nich dodatki. A kolor bialy? Choc w moim domu nie dominuje to sadze, ze jest super, bo wszystko do niego pasuje, a i przy malowaniu mozna nim cos rozjasnic lub zamalowac go innym kolorem. Rob tak jak podpowiada Tobie serce, a nie pytaj nas:) To Twoje literki!! Pozdrawiam cieplutko w ten zimowy czas.

    OdpowiedzUsuń
  13. NáDHERNá PRáCA, PISmeNO JE KRáSNE V BIELEJ FARBE

    OdpowiedzUsuń
  14. Radość ma wiele kolorów...w tym też i biały:)
    Fajna ta literka i taka równiutka...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Koroneczko:) Radosc moze byc prawie w kazdym kolorze, no chyba tylko czern i szarosc nie pasuja, choc gdyby byly w kolorowe kropeczki czy kwiatuszki to i to by nie sprawialo problemu...
    ja przyjelabym RADOSC nawet w brazach, granatach i szarzyznach...wazne ze jest, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. mi się trochę ze smutkiem biały kojarzy, sama nie wiem dlaczego...

    OdpowiedzUsuń
  17. jak dla mnie to moze byc biala radosc!!!

    Lubie biel jest czysta i bardzo radosna w swojej prostocie! :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. very beautiful and tender!!
    love your blog! very original!

    Hello from Moscow, Russia

    OdpowiedzUsuń
  19. radość chyba maże mieć rozmaite kolory...w tej bieli jej bardzo do twarzy:)) myślę,że resztę literek też uszyłabym w bieli...będzie minimalistycznie i pięknie...

    OdpowiedzUsuń
  20. ja zostawiłabym białą, za to dołożyła drugą, równie piękną różę

    OdpowiedzUsuń
  21. Идея с буквами очень понравилась. Роза на белом фоне - красиво!

    OdpowiedzUsuń

Nie zawsze odpiszę na komentarze ale czytam je po 3 razy :-) Jeśli zależy Ci na odpowiedzi napisz proszę do mnie maila: koronka@wp.eu

Moje starsze posty zobaczysz tutaj:

Popularne posty

Tak lubię:

Tak lubię:

Zmęczona oglądaniem i czytaniem? Usiądź i odpocznij :-)

Zmęczona oglądaniem i czytaniem? Usiądź i odpocznij :-)
Mam nadzieję, że mnie znów odwiedzisz!