Miniatury moja miłość... moja pasja...

Lubisz to? :-)

piątek, 1 stycznia 2010

Weronika została królową balu!

Po długich oczekiwaniach nadszedł wreszcie Sylwester. Weronika i Błażej wybrali się w tym roku na bal... Weronika założyła piękną, długą suknię ecru:



Do tego miała niebieskie kolczyki i wisiorek, które pięknie komponowały się z jej oczami. Włosy związała z tyłu.





Błażej wyglądał równie elegancko:
 


Miał na sobie ciemny garnitur w delikatne, białe paski...



... oraz białą koszulę i niebiesko-biały krawat, który idealnie komponował się z błękitną biżuterią Weroniki.

 

 

Na balu bawili się wspaniale! Weronika wyglądała tak pięknie, że została królową balu!





Tańczyli aż do rana...




 

 

 

 

 

 

Chwilami było baaaardzo romantycznie:

 

 

:-)

Życzę wszystkim odwiedzającym Szczęśliwego Nowego Roku 2010!

6 komentarzy:

  1. Twórczyni pary również szczęśliwego pomyślnego udanego Roku 2o1o - niech nie zabraknie Jej pomysłów w swojej działalności - brawo, brawo za udane kreacje sylwestrowe-pokazanie zdjęć - a może oni zostaną parą na stałe? czy są już dorośli aby stworzyć rodzinę? czy jeszcze studenci np,prawa i medycyny? bardzom ciekawa. Wyrazy uznania za pracowitość i dbałość szczegółów-pozdrawiam cieplutko Wanda

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Wandziu! Chciałam w tym poście pokazać nie tylko stroje ale i emocje, których tak naprawdę lalki nie mają :-) Mam nadzieję, że się udało :-) Fascynuje mnie fotografia, cuda wyczyniałam żeby ich sfotografować ha ha. Czy zostaną parą? Mam nadzieję bo są już dorośli. Albo kończą studia albo już pracują, jeszcze nie wymyśliłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. opłaciło się wyczyniać cuda - bo zdjęcia są bardzo czytelne-przekazujące ich nastroje /ostatnie zdjęcie/ dlatego zapytałam o ich przyszłość-pa Wanda

    OdpowiedzUsuń
  4. Weronika -królową balu? -to oczywiste, ale dlaczego nie wspominasz nic, o koronie,którą zdobył Błażej.
    Piękna z nich para :)) To była ich noc!

    OdpowiedzUsuń
  5. Historia jak z bajki ;-)) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Normalnie padłam ..mam wrażenie,że byłam tam i widziałam wszystko na własne oczy.
    Cudowna para i takie romantyczne zdjęcia...widać,że się bardzo kochają:)))

    OdpowiedzUsuń

Nie zawsze odpiszę na komentarze ale czytam je po 3 razy :-) Jeśli zależy Ci na odpowiedzi napisz proszę do mnie maila: koronka@wp.eu

Moje starsze posty zobaczysz tutaj:

Popularne posty

Tak lubię:

Tak lubię:

Zmęczona oglądaniem i czytaniem? Usiądź i odpocznij :-)

Zmęczona oglądaniem i czytaniem? Usiądź i odpocznij :-)
Mam nadzieję, że mnie znów odwiedzisz!