Miniatury moja miłość... moja pasja...

Lubisz to? :-)

niedziela, 6 listopada 2011

Poduszki Llooki :-)

Zagadka okazała się niezbyt trudna :-) Dziękuję, że próbowałyście zgadnąć, Jagna już w drugim komentarzu zgadła, a Natolin podała nawet prawidłowego linka do zdjęcia!

Poduszki Llooki tak bardzo mi się spodobały, że koniecznie chciałam mieć takie same. Nie miałam tkanin takich jak Ona ale starałam się je dobrać tak, żeby wyglądały prawie identyczne. Nie miałam tkaniny różowej w białe kropki to sobie je domalowałam :-) Llooka potrafi dobierać kolory, o połączeniu jakich ja bym nie pomyślała, a efekt jest niesamowity. I to mnie tak urzekło. Oglądając Jej bloga najchętniej zminiaturyzowałabym wszystko :-) Póki co zminiaturyzowałam Jej poduszki, tak aby pasowały na łóżko Hani. Chciałabym również zminiaturyzować Jej domki bo też jestem w nich totalnie zakochana. To jeszcze przede mną.


Na powyższym zdjęciu jest również trzecia poduszka uszyta przeze mnie,  inspirowana pracami Llooki.

To jest zdjęcie oryginalne z poduszkami prawdziwej wielkości z Jej bloga.


A tu dla porównania jeszcze raz moje zdjęcie z miniaturowymi poduszkami:


Hani pokoik bardzo zyskał, moim zdaniem, przez te nowe ozdoby.


Muszę jeszcze znaleźć miejsce na poduszki - domki.
Poduszki Jagny pokaże w oddzielnym poście bo przyszli goście i nie zdążyłam zrobić zdjęć (masz ci los!)

koronka

16 komentarzy:

  1. ślicznie :-)
    Na pewno pokoik zyskał :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweet sweet pillows!
    Love, Ssuanne

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana,pięknie Ci wyszły te miniaturki!Bardzo podoba mi się ta w kształcie kwiatuszka :)A te maleńkie kwiatuszki na podusi to już w ogóle mnie rozbrajają!
    Myślałam,że mój komentarz z odpowiedzią będzie pierwszy,bo jak weszłam na Twojego bloga to jeszcze nie było żadnego.Niestety w trakcie mojego pisania już jeden się pojawił i byłam druga.Na szczęście w pierwszym nie było odpowiedzi :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. cudny pokoik, Kobieto z mikroskopem w palcach :)
    buziaki
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne podusie, zresztą cały pokoik jest śliczny :).
    Pozdrawiam Jutka

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja! Ja też wzoruję sie na pracach Looki (oczywiście na własny użytek), bo jak się uczyć, to od najlepszych! A Kasia ma rację - Masz mikroskop w palcach; ja nie podjęłabym się szycia takich maleństw.
    Ninka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje prace są o niebo lepsze od moich krzywulców:) Już nie mogę się doczekać domków:)
    Jesteś niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana oniemiałam jak zobaczyłam te podusie w wersji mini ;-D! Są świetne ;-)!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana świetna robota-gratulacje.

    Lucy

    OdpowiedzUsuń
  10. Hehe, jakich krzywulców. Ja jestem z poduszeczek bardzo zadowolona, a w szczególności jej użytkowniczka !:))))
    Piękne miniaturki:)
    Pozdrawiam.
    Iwona z www.iwonabaldyga.pl/blog
    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie sobie poradziłaś z kropeczkami :)
    Podusie wyszły słodkie.
    Pięknie wszystko miniaturujesz ;)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zachwyciły mnie wszystkie podusie. Chciałabym spróbować uszyć taką jak Lloka, ale nie wiem od czego zacząć. Mogę liczyć na jakąś podpowiedź??

    OdpowiedzUsuń
  13. Coś mi się zdaje, ze i ja podobne uszyje poduszeczki dla swoich lal:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne te maleństwa, to niesamowite ile precyzji potrzeba aby wykonać takie drobne przedmioty, uwielbiam wszystko co artystyczne, niepowtarzalne.Gratuluję pomysłu i zapraszam na mojego bloga http://www.gornachata.blogspot.com/ może zechce Pani coś maleńkiego zamówić dla swoich lal, może nowy domek z drewna albo coś jeszcze innego, serdecznie zapraszam i pozdrawiam Kasia Górna z Górnej Chaty w Gorcach:)

    OdpowiedzUsuń

Nie zawsze odpiszę na komentarze ale czytam je po 3 razy :-) Jeśli zależy Ci na odpowiedzi napisz proszę do mnie maila: koronka@wp.eu

Moje starsze posty zobaczysz tutaj:

Popularne posty

Tak lubię:

Tak lubię:

Zmęczona oglądaniem i czytaniem? Usiądź i odpocznij :-)

Zmęczona oglądaniem i czytaniem? Usiądź i odpocznij :-)
Mam nadzieję, że mnie znów odwiedzisz!