Miniatury moja miłość... moja pasja...

Lubisz to? :-)

czwartek, 17 listopada 2011

Stół, krzesła i poduszki

Wszystko już ukończone. Teraz mogę pokazać efekt mojej pracy.














Teraz można usiąść i odpocząć przy herbatce :-)



Na święta na pewno Weronika jeszcze wymyśli jakieś ozdoby może kokardki, jakieś ładne podkładki, obrus... Sama nie wiem co. Jeśli ktoś ma jakieś pomysły to bardzo proszę napiszcie. Może znacie jakieś fajne linki z pięknie ozdobionymi stołami na święta lub czymś innym co mogłabym wykonać w miniaturce? Czy znacie jakieś miejsce gdzie mogę kupić miniaturową zastawę, jedzenie czy inne miniaturowe rzeczy? Będę wdzięczna za pomoc, za każdą sugestię, dziękuję. 

Pozdrawiam serdecznie

koronka-Monika

46 komentarzy:

  1. I krzesła i poduszeczki są absolutnie zjawiskowe!!! Weronika jak najbardziej zasłużyła na spokojną chwilkę z herbatką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pelna podziwu dla Twojej pracy!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią się dosiądę do Weroniki i napiję dobrej herbatki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne poduchy Weronika uszyła, stół i krzesła wyglądają przepięknie, zasłużyła na odpoczynek przy filiżance dobrej herbaty.;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś niesamowita! To wszystko jest tak piękne i dla mnie niewykonalne, PODZIWIAM.

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś pięknego! Te koraliki na poduszkach... Nie mogę wyjść z podziwu nad dokładnością wykonania :) Jeśli chodzi o miniaturowe jedzenie, to polecam ebay. Jeśli wolisz rodzimych twórców, to zajrzyj np. do Ewy (http://raj-lal.blogspot.com/). W ostatnim wpisie pokazuje próbkę swoich możliwości ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne rzeczy tworzysz, moja córeczka uwielbia małą Hanię. Tu znajdziesz miniaturową zastawę. Pozdrawiam, Beata z Gdańska http://www.beads.pl/koraliki/porcelanowe/zestaw-herbatkowy-mini

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale urocze to krzesełka z podusiami :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Och...Ciocia Agnieszka chętnie napiłaby się herbatki z Weroniką :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Koronko,
    nie mogę nacieszyć oczu jak zaglądam na Twój blog. Świat jaki pokazujesz jest pełen harmonii i ciepła. Takiego nam trzeba... dlatego z utęsknieniem czekam na kolejne odsłony!!!!
    pozdrawiam serdecznie,
    Agnieszka
    http://toiowouagi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Woow! Mega komplet ! :)

    Jeśli chodzi o miniaturowe (choć raczej odrobinę badziewne) mebelki i w ogóle cudeńka do domu to tu:

    http://www.inspirujacydom.pl/oferta/PREZENTY/Prezenty-dla-Dzieci/ZABAWKI-Mebelki-do-salonu-dla-lalek.html

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Mistrzostwo Świata Monia!!!! Wszystko cudowne i ten wrzosik.Szok!!!
    :**

    OdpowiedzUsuń
  13. Cuuudne, Koronko. Koronkowa robota ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawsze mnie zastanawia, jak Ty te maleństwa szyjesz!? Ja na pewno pokłułabym się ze 100 razy ;) Pęknie to skomponowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie mogę się nadziwić perfekcji wykonania tych cudeniek!!!prześliczne mebelki! a te poduszeczki! cudo!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem pod wrażeniem!!!:)
    A zastawa może taka??
    http://www.beads.pl/koraliki/porcelanowe/zestaw-herbatkowy-mini

    OdpowiedzUsuń
  17. Podusie przepiękne! Jak zwykle zazdraszczam Ci talentu;D
    Co do zastawy z linków powyżej to jest skala 1:12. Obawiam się, że Twoi mili mieszkańcy to zupełnie inna i większa skala, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  18. Que sala de jantar tão bela.Parabéns para a Verônica que ganhou sala nova para o Natal.

    Love,Fernanda from Brasil.

    OdpowiedzUsuń
  19. Niedzialko, dawno Cię u nas nie było?
    S jak Sylwia i Szycie, fajnie, że ją doceniasz :-)
    Myszko, musiałabym Cię najpierw zminiaturyzować, nie wiem co Twoja rodzina na to...?
    ewuva, zawsze można liczyć na miły komentarz od Ciebie, dziękuję.
    paloma1, trzeba spróbować, może się uda, kto wie? :-)
    drufetka, na ebay i na Etsy takie rzeczy można kupić ale obawiam się, że koszt przelewu do innego kraju i koszt przesyłki mogą przewyższyć koszty tych drobiazgów. Masz jakieś doświadczenie w tej dziedzinie?
    Basiu z Gdańska, sąsiadko moja, dziękuję za link! Ten zestaw jest ciut za mały dla nas niestety.
    Shonali i Magduś, dziękuję!
    Jagna, a może ciocia Agnieszka przyjedzie na święta???
    Agapola, życzę Ci takiego ciepła w realnym życiu, ale możesz czerpać je z mojego bloga jako ze źródła ;-)
    Malowany Imbryczek, bardzo dziękuję za link! widziałam już te mebelki ale to mniejsza skala niestety.
    TworzymyInaczej, mistrzostwo świata to zorganizować takie cudne spotkanie blogerek, szkoda, że nie mogę uczestniczyć...
    Artsajke,dziękuję :-)
    kasica53, ja mam trudności z uszyciem dużych rzeczy :-) ale też często jestem pokłuta :-)
    TARA, dziękuję kochana!
    Justynko, ta zastawa jest za malutka ale dziękuję za linka!
    The Old Maid, tak dokładnie, moja skala to 1:6 i do tej skali mniej rzeczy można dokupić niestety, Ty chyba masz skalę 1:12?
    Raminhos de Pano, słabo mi idzie z tłumaczeniem ale ja Twój blog też uwielbiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak sobie wyobraziłam czerwone świąteczne podusie na krzesła, zawiązane czarnymi tasiemkami - no żeby nie spadały ;) a na oparcie naciągnięte mini-czapki mikołaja :) z białym pomponem naturalnie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj, pięknie to wygląda! Sama chciałabym mieć taki komplet :}

    OdpowiedzUsuń
  22. MSKlimatów, czerwone poduszki przewiduję na święta na sofie, a na stole obrus lub podkładki, a czapeczki może nałożą bohaterzy? Zobaczymy :-)
    angel, :-)
    lucy, dzięki :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie, nie, nie!!! To skandal, żeby jedna osoba miała aż tak wielki talent!!!! Ja protestuję!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Do tak pieknie wykonanego stolu każda zastawa bedzie pasowala :))

    OdpowiedzUsuń
  25. ojej jaki piekny komplet krzesel i stol, a poduszki to juz prawdziwe dziela sztuki! Mam nadzieje, ze te malutkie perelki nie bede uwierac przy siedzeniu:-)
    sciskam
    B.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ojej śliczności Ci wyszły :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne i jak zwykle dopracowane w każdym calu:) Nie mogę się napatrzeć na te maleńkie poduszki z równiutko przyszytymi koralikami :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Po prostu nie wiem co jeszcze mogę dodać do tego, co już tu napisano - super!
    Ninka.

    OdpowiedzUsuń
  29. Dech mi zaparło, serio. Twoje prace są CUDNE!

    OdpowiedzUsuń
  30. Tak moja to 1:12;) Chociaż te ostatnie przerabiane fotele to chyba 1:16(niektórzy twierdzą że 1:24;)Jak coś znajdę dam Ci znać:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny blog i dzieła. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nawet nie wiem co napisać, to zaskakujący, niesamowity widok.Jestem pełna podziwu...

    OdpowiedzUsuń
  33. Niesamowite, niesamowita -Ty, niesamowite-lalki, niesamowicte -meble. Twoje raczki sa naprawde warte zeby je odlac w zlocie i postawic na wystawe :)
    U nas w Wiedniu mozna kupic taka miniaturowa zastawe, zreszta duzo rzeczy jet w miniaturkach, cale meble widzialam, lampy, urzadzenia kuchenne...
    Ale to wszystko ma oczywiscie swoja cene.
    A juz calkowity "odlot" przezylam w Hiszpanii, w sklepie zabawkowym byly cale komplety w roznych stylach: Vintage, Klassic, Modern. Byly kuchnie, salony, lazienki, Zyrandole, komodki, i inne cuda...Twoj mikro swiatek, powinnas koniecznie zglosic na jakas wystawe - zasluguje na najwyzsza nagrode :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Jestem u Ciebie pierwszy raz i cudnie tu, szczerze pisząc nabrałam się, myślałam że stół i krzesła są prawdziwe, dopiero po chwili zdałam sobie sprawę, że to miniaturka...no no ...pokłony i pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ewka, Ty nie narzekaj bo sam masz ich nie mało ;-)
    Katrzyna, tylko skąd wziąć ten każdy :-)
    B., nie będą. To są "guziczki" i będzie dobrze ;-)
    skimmia, dziękuję.
    Haniu, fajnie, że znów do nas wpadłaś :-)
    Ninka, dzięki :-)
    The Old Maid, jesteśmy w kontakcie.
    Docia, witaj na moim blogu!
    ania121971, dziękuję i mam nadzieję, że jeszcze nie raz Cię zadziwię :-)
    savannah, jak ja Ci zazdroszczę, że masz dostęp do takich sklepów! W Polsce w ogóle takich nie ma. Jak będziesz tam kiedyś to zrób chociaż jakieś fotki, plisss
    IQ7, witaj na moim blogu! Stół i krzesełka są prawdziwe :-) tylko malutkie :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Betsy, a co u Ciebie tak cichutko?

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowne mebelki dla fajnej rodzinki,to teraz już mogą przyjmować gości :)
    Co do zastawy, to moje córeczki miały małą porcelanową zastawę kupioną w sklepie z zabawkami, poszukam może znajdę jeszcze jakieś jej części :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Koronko, cudne, cudne meble, cudne poduszki, aż muszę brzydko powiedzieć, ale inaczej nie da się oddać tych uczuć, no po prostu "zajebiste", no... przepraszam najmocniej :* Jeżeli chodzi o miniaturowe jedzonko, czy inne cuda, może warto się skontaktować np. z blogiem Pamperki (mam odnośnik na moim blogu) i ta dziewczyna - Ola - robi boskie rzeczy z modeliny, babeczki, pączki, hamburgery itd. właśnie wielkości takiej jakbyś pewnie potrzebowała. Bo ona kolczyki i inne cuda robi. Wyglądają bardzo realistycznie, a i ceny niewielkie. Pewnie byście się dogadały :)
    Pozdrawiam, zauroczona Mary

    OdpowiedzUsuń
  39. Justynko, ciekawa jestem jakiej wielkości była ta zastawa bo moje lalki są niezbyt duże :-)
    marysieńko, zaraz poszukam blogu Pamperki i zobaczę co Ona tam tworzy, dziękuję za cynk!

    OdpowiedzUsuń
  40. zrobić kilka rzeczy piękne
    masz piękne dłonie
    Gratulacje z Hiszpanii
    regards

    OdpowiedzUsuń
  41. Pamiętam jak pierwszy raz przeglądałam ten wpis to myślałam, że to prawdziwe meble. Gratuluję wyszły rewelacyjnie.
    Bardzo lubię Twojego bloga i z chęcią do niego wracam.
    Gorąco pozdrawiam.:)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  42. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  43. Jeśli spędzamy dużo czasu na krzesłach to takie poduszki na pewno będą doskonałe :) Do spania sprawdzają się znakomicie naturalne poduszki https://senpo.pl/poduszki/poduszki-naturalne na których po prostu się śpi znakomicie.

    OdpowiedzUsuń

Nie zawsze odpiszę na komentarze ale czytam je po 3 razy :-) Jeśli zależy Ci na odpowiedzi napisz proszę do mnie maila: koronka@wp.eu

Moje starsze posty zobaczysz tutaj:

Popularne posty

Tak lubię:

Tak lubię:

Zmęczona oglądaniem i czytaniem? Usiądź i odpocznij :-)

Zmęczona oglądaniem i czytaniem? Usiądź i odpocznij :-)
Mam nadzieję, że mnie znów odwiedzisz!