Miniatury moja miłość... moja pasja...

Lubisz to? :-)

niedziela, 20 listopada 2011

Niedzielne wypieki Weroniki

Ponieważ zbliżają się święta Weronika zaczęła się zastanawiać co upiec i ugotować z tej okazji. Na pewno trzeba upiec jakąś pyszną babkę. Ale czy ona umie piec babkę??? Babcia niedługo przyjedzie i też wypadałoby coś pysznego upiec na jej powitanie. Weronika nie miała formy do pieczenia babki ale na szczęście IKEA w tym roku przygotowała w swym asortymencie specjalne formy dla Weroniki i Błażeja. Zakupiła więc i wzięła się za pieczenie. Rozrobiła ciasto i część przełożyła do formy.


Następie nałożyła konfiturę wiśniową (tylko do tych większych form).


I włożyła do piekarnika (razem z moimi).


Jak już urosły i upiekły się...


... wyjęła i postawiła na stole aby ostygły.


Zapomniała założyć fartuszka! No trudno.


Posypała cukrem pudrem i gotowe :-)


Jeśli ktoś ma ochotę na kawałek to zapraszam :-)


Smacznego!
PS. Jeśli ktoś chciałby nabyć takie śliczne, świąteczne foremki do muffinek to faktycznie zapraszam do IKEA, gdzie faktycznie można je kupić :-) 

24 komentarze:

  1. Tyle czasu tworzysz historię Weroniki i Błażeja i nadal potrafisz zaskoczyć fanów mini rodzinki czymś nowym :) Uwielbiam te mini zdjęcia :) Zawsze z niecierpliwością czekam na następne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądają te cudne babeczki, ja na święta planuje upiec pierniczki, ciasteczka na choinkę. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam wielką ochotę,bo babeczki wyglądają super apetycznie :) Szkoda,że to nie jest fizycznie możliwe :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem chętna,bo babeczki wyglądają super apetycznie:) Szkoda,Że to fizycznie niemożliwe :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale z tej Weroniki świetna kucharka! :-) Muffinki wyglądają bardzo apetycznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Babeczki wyglądają smakowicie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ladne zdjecia i smakowite mufiny. Foremki juz nabyte! Dzieki za tipa!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie urocze swiateczne papilotki, a te malenkie no cudenka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne te muffinki, zakupiłam kilka dni temu takie same papilotki w Ikea ale jeszcze nie zdążyłam upiec.
    Pozdrowienia,

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo apetycznie wszystko wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ha, ha, ale fajny pościk. Dzięki, za poprawienie humoru przy okropnej papierkowej robocie w niedziele wieczorem. Ja też dzisiaj robiłam babeczki, ale pomocników miałam tylko do jedzenia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Aneczko, ja się bardzo cieszę, że wciąż do nas zaglądasz bo ta historia jest dla takich jak Ty :-)
    Jagna, ciocia Agnieszka może spróbować ich w święta...
    Magda, wierz mi, że naprawdę super smakowały :-)
    AgaPola, szkoda, że nie możesz spróbować :-)
    Mamuśka sew, witaj na moim blogu, ja na Twoim nic nie rozumiem :-)
    Atenko, tak jak piszesz to oferta świąteczna właśnie, z IKEA i są tam różne foremki, mniejsze i większe z tych większych na pewno ja skorzystam :-)
    mgdalena, Twoje na pewno będa równie smaczne :-)
    kasica53, prawda? :-)
    hanuszka, witaj na moim blogu, zaglądaj do nas częściej po uśmiech własnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. mmm smakowicie u Weroniki dziś
    a te foremki widziałam w IKEA, ale nie kupiłam, bo nie wiedziałam jak spożytkować te malutkie foremki, dobrze, że Weronika wie jak :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Weronika narobiła mi smaka. Jej cudne babeczki aż mi zapachniały :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I have to go to Ikea ...))))))
    Cupcakes are delicious!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nic tylko po takiej zachęcie wziąć się za pieczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mogłam się nie uśmiechnąć :))) Rozkoszne te mikrobabeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam Twojego bloga i historię Weroniki i Błażeja...ale tyle razy już to pisałam..nuda już jestem :D Same piękności tworzysz, a gdy wciąż jakieś nowe "mini" przedmioty widzę to nie mogę się nadziwić i nacieszyć, że są takie śliczne, małe cudne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Você é Fantástica,hehehe, amei o bolinho de chocolate.Parabéns!
    love,Fernanda

    OdpowiedzUsuń
  20. jestem posiadaczka tych pięknych foremek, ale również nie wiedziałam co zrobić z tymi maleństwami, dzięki

    OdpowiedzUsuń
  21. Znów tu jestem... oczekuję na przyjazd babci ....
    Ale w międzyczasie zapraszam na mój blog po odbiór wyróżnienia!
    Mam nadzieję, że sprawię ci przyjemność :)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Agnieszka
    http://toiowouagi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Kasiu, bo IKEA stworzyła je specjalnie dla Weroniki i dla mnie ;-)
    Penelopo, częstuj się!
    Klaudia, cieszę się, że wciąż do mnie zaglądasz, bardzo!
    Татьяна, for sure!
    Justynko, powodzenia :-)
    Ewa, a jakie smaczne, mmmm
    Malowany Imbryczek- bardzo Ci dziękuję!
    Raminhos de Pano :-)
    jaga, te małe wyjdą najsłodsze ;-)
    AgaPola, babcia już wkrótce przyjedzie. Za wyróżnienie bardzo dziękuję, sprawiłaś mi wielką przyjemność :-)

    OdpowiedzUsuń

Nie zawsze odpiszę na komentarze ale czytam je po 3 razy :-) Jeśli zależy Ci na odpowiedzi napisz proszę do mnie maila: koronka@wp.eu

Moje starsze posty zobaczysz tutaj:

Popularne posty

Tak lubię:

Tak lubię:

Zmęczona oglądaniem i czytaniem? Usiądź i odpocznij :-)

Zmęczona oglądaniem i czytaniem? Usiądź i odpocznij :-)
Mam nadzieję, że mnie znów odwiedzisz!