Miniatury moja miłość... moja pasja...

Lubisz to? :-)

sobota, 12 listopada 2011

Las krzeseł

Wczorajszy dzień był bardzo pracowity dla Błażeja. Nie wiedział, że składanie tych krzeseł zajmie mu cały dzień!


Na zdjęciu widać krzesła nowe i w tle dwa stare. 


Teraz można już zapraszać gości. Na pewno będą mieli na czym siedzieć. Trzeba je jeszcze pomalować (krzesła, nie gości ;-), a z tym też będzie dużo pracy.


Farba, jak widać na powyższym zdjęciu, już przygotowana. Ba! Stół już jest nawet pomalowany i muszę przyznać, że jak dla mnie efekt jest cudny. Mam nadzieję, że zdjęcia oddadzą kolor i leciutki połysk. Farba jest wyjątkowa i nie kupiłam jej oczywiście do malowania mebli Weroniki i Błażeja :-) Chcę pomalować nią własną witrynę i na ich meblach wypróbowałam jak to będzie się prezentować. No i muszę przyznać, że jestem bardzo zadowolona. Do mojego białego wnętrza pasuje super. Weronika też jest zachwycona i mam nadzieję, że Wam też się spodoba :-) Jak krzesła będą już pomalowane to pokaże Wam efekt końcowy.

W międzyczasie Weronika szyje już poduszki na krzesła. W tle widać mój poczciwy Łucznik. Weronika ma od babci piękną, starą maszynę. 



Jak znajdę chwilkę to pokażę Wam ją jak szyje. Póki co muszę kończyć bo ona ma teraz w głowie tylko poduszki, Błażej -krzesła, a ktoś przecież musi zajmować się Hanią. Ech, niech już ta babcia przyjedzie ;-)

koronka

11 komentarzy:

  1. Super te krzesełka! Szkoda,że nie pokazałaś już stołu, bo strasznie jestem ciekawa tego kolorku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o żesz, to się Błażej napracował
    też jestem ciekawa koloru farby i tej maszyny Weroniki :)
    pozdrawiam ciepło
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne krzesła. A się urządzają.
    Kiedy parapetówka ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jagna, to jest ten kolor:
    http://eu.farrow-ball.com/dove-tale/colours//fcp-product/100267
    ale w rzeczywistości jest wiele, wiele jaśniejszy.
    Kasiu - maszyne postaram się pokazać jutro.
    Duditka, parapetówa to chyba jak już wszystko urządzą czyli nie prędko :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Krzesełka mają fajny kształt i coraz bardziej podobają mi się białe wnętrza!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie też przydałaby się taka babcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam do Ciebie zaglądać!

    Zapraszam Cię do mnie po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lindas cadeirinhas feitas por você,amei.
    Eu fiz as minhas mini cadeiras com a garrafa (pet) de refrigerante,quero aprender a trabalhar com madeira igual a você.
    Parabéns!Amo a Verônica =)

    love,Fernanda Janiszewski from Brasil.

    OdpowiedzUsuń
  9. Koronka to ja się z moją Alusią piszę na parapetówkę.
    Alusi się bardzo podoba Hania i jej wózki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten kolor to taki gołębi?Przynajmniej tak mi na monitorze wygląda :)Podoba mi się :)Zresztą nie może być inaczej Ty masz przecież doskonałe oko :)

    OdpowiedzUsuń

Nie zawsze odpiszę na komentarze ale czytam je po 3 razy :-) Jeśli zależy Ci na odpowiedzi napisz proszę do mnie maila: koronka@wp.eu

Moje starsze posty zobaczysz tutaj:

Popularne posty

Tak lubię:

Tak lubię:

Zmęczona oglądaniem i czytaniem? Usiądź i odpocznij :-)

Zmęczona oglądaniem i czytaniem? Usiądź i odpocznij :-)
Mam nadzieję, że mnie znów odwiedzisz!