Miniatury moja miłość... moja pasja...

Lubisz to? :-)

wtorek, 15 listopada 2011

Weronika szyje poduszki na krzesła


Weronika swoją maszynę dostała od babci, myślę że to Singer ;-) Stara poczciwa maszyna, choć żeby uszyć poduszki na 6 krzeseł nieźle trzeba się nakręcić korbką.


(Korbka naprawdę się kręci!)

Weronika jednak się tym nie przejmuje i choć maszyna nie zawsze się jej "słucha" to świetnie sobie radzi z szyciem. "Jeśli babcia dała radę, to ja też dam" - pomyślała sobie.


Nożyczki też ma stare od babci.


Najważniejsze, że dobrze tną tkaninę. Uszyła już 5 poduszek.


Właśnie szyje ostatnią, potem wszystkie trzeba wyprasować, wypchać i przyszyć guziki.


Jak tylko skończy zaprezentuje je już na pomalowanych i ukończonych krzesłach.



Pozdrawiam

koronka

28 komentarzy:

  1. Oj jaka pracowita!;)))
    Cudna aranżacja jak zwykle i te detale - pięknie, brawo!:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Krzesła cudnie będą wyglądać.
    Śliczna maszyna

    OdpowiedzUsuń
  3. o tak, to Singer, ale szczesciara z tej Weroniki:-)
    sciskam
    B.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna maszyna, nożyce fantastyczne, aranżacja cudowna....

    OdpowiedzUsuń
  5. o Weronika ma taką samą maszynę jak ja po babci - fakt trzeba się nakręcić korbką, ale da się szyć :)
    pozdrawiam ciepło
    Kasia

    ps- mam już włosy, zaraz będę się z nimi męczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ahahaah przecudna maszyna, ja też kce, też kce taką!!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna historia,a maszyna jest niesamowita

    OdpowiedzUsuń
  8. Great scenes! I love the dress.
    Geneviève

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowite zdjecia.
    Weronika ma swietna maszyne, no i te nozyczki, marzenie;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam twoje historie o Weronice i jej rodzinie. Ale ta ostatnia przerwa była stosunkowo za długa. Już obawiałam się, że może zrezygnowałaś z pisania bloga. Ale na szczęście tak się nie stało:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowite jak szybciutko poszło jej szycie ;-)
    a maszyna i nożyczki to prawdziwe cudeńka
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wygląda przy tej maszynie :). Dzielnie sobie radzi ze wszystkim :)
    Pozdrawiam Jutka

    OdpowiedzUsuń
  13. O rany! Skąd wytrzasnęłas taką maszynę? Genialna :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję bardzo, bardzo za Wasze komentarze.
    Angela - maszynę zakupiłyśmy na allegro i jest kolekcjonerską temperówką :-)
    Iskiera - przerwa faktycznie była długa, czasem tak po prostu jest ale wróciłam i znów mam zamiar często to bywać :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. rewelacyjne są te temperówki:D
    a całość jak zawsze idealna:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak tylko napisałaś, że Weronika będzie szyć i że ma maszynę, to od razu pomyślałam, że przydałby Ci się moje temperówka:)
    Widzę jednak, że masz swoją:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Veronica well done! you have found surprising tools for sewing!
    I wait for their Christmas holiday Very much

    OdpowiedzUsuń
  18. Hau,hau,hau,a Verônica é costureira,que linda.
    Love, Fernanda(Brasil)

    OdpowiedzUsuń
  19. ach bosko!!!jak zawsze, a mini maszyna cudowna :)

    MALOWANY IMBRYCZEK

    OdpowiedzUsuń
  20. WOW, jaka fajna mini maszyna :)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Brak slow.Mistrzostwo swiata.Kobietko Oscar dla Ciebie za Przegląd Opowiesci Miniaturkowych.

    SUPER:)

    OdpowiedzUsuń
  22. jm - mam ale może masz jeszcze jakieś temperówki? :-)
    Татьяна - soon :-)
    PATI -bardzo dziękuję za Oskara :-)
    Wszystkim Wam bardzo dziękuję za komentarze

    OdpowiedzUsuń
  23. No to miłej pracy Weronika!!! Pracowita jesteś :-)

    zapraszam do mnie na candy

    http://milionioliwka.blog.interia.pl/

    OdpowiedzUsuń
  24. Trochę straszna taka mała maszyna do szycia :) (albo duża lalka)

    OdpowiedzUsuń

Nie zawsze odpiszę na komentarze ale czytam je po 3 razy :-) Jeśli zależy Ci na odpowiedzi napisz proszę do mnie maila: koronka@wp.eu

Moje starsze posty zobaczysz tutaj:

Popularne posty

Tak lubię:

Tak lubię:

Zmęczona oglądaniem i czytaniem? Usiądź i odpocznij :-)

Zmęczona oglądaniem i czytaniem? Usiądź i odpocznij :-)
Mam nadzieję, że mnie znów odwiedzisz!