Miniatury moja miłość... moja pasja...

Lubisz to? :-)

środa, 3 lutego 2010

Dziś są imieniny Błażeja!

Wczoraj moja kochana Mama zadzwoniła do mnie w ciągu dnia i mówi:
"Czy ty wiesz, że jutro są imieniny Błażeja!?" Oczywiście, że nie widziałam. W pierwszej chwili szukałam w myślach jakiegoś Błażeja wśród rodziny i przyjaciół ale nie ma takiego więc moja Mama ma na myśli mojego Błażeja! Fajnie mieć Mamę z poczuciem humoru :-) Musiałam szybko przygotować się do tych imienin dlatego też nie odpisałam na Wasze komentarze pod poprzednim postem, przepraszam. Szyłam cały wieczór :-) Oprócz prezentu dla uszyłam również nowe ubranka dla Weroniki i zrobiłam girlandę.

Znalazłam taką informację na internecie o mężczyznach o tym imieniu:
"Błażej - urodzony przywódca. Dobry i ceniony mówca. Odważny, niejednokrotnie agresywny. dobry dyplomata."

Teraz oficjalna część tego posta:

 

Dziś Błażej ma imieniny! Weronika wczoraj chodziła po wszystkich centrach handlowych w mieście żeby coś mu ładnego kupić. Zakupy udały się. Kupiła piękny prezent dla ukochanego oraz nowe ubrania dla siebie białą spódniczkę i bluzkę w kolorze kawy z mlekiem.

 

Weronika, a co jest w środku?



O łał!



 Błażej przyszedł zmęczony z pracy, a tu czekała na niego taka niespodzianka. Zupełnie zapomniał o swoich imieninach.

 

Ale świetna koszulka!



Weronika, jak pięknie dziś wyglądasz!


Był bardzo wdzięczny Weronice, że pamiętała o jego imieninach.



Wszystkiego najlepszego Błażej!

7 komentarzy:

  1. Nieodmiennie jestem pod wrażeniem twojego szycia!!! Cudne wszystko!!! A dla Błażeja moc serdeczności!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo to ja też się do życzeń przyłączam!
    A szycie - niezminnie - przepiękne w Twoim wykonaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dołączam się do moich poprzedniczek- i w pochwałach jak i w życzeniach- jesteś niesamowita- a czy Oni mają komputer-pewnie im nie płata psikusów tak jak mi- już pewno myślisz o jakimś gadżecie-gdzie Ty je wynajdujesz -miłego popołudnia Twórczyni i Jej bohaterom
    Wanda

    OdpowiedzUsuń
  4. Ubranka dla Weroniki i Błażeja przepiękne.Nawet firmowe!
    Wszystkiego dobrego dla Błażeja!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego dla Błażeja :-) Piękne ciuszki :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś prawdziwą mistrzynią igły.Twoje ciuszki dla Błażeja i Weronki są przepiękne !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. sei bravisssssssssssssssima sono veramente senza parole , grazie per il tuo ingegno ciao anna che viso simpatico

    OdpowiedzUsuń

Nie zawsze odpiszę na komentarze ale czytam je po 3 razy :-) Jeśli zależy Ci na odpowiedzi napisz proszę do mnie maila: koronka@wp.eu

Moje starsze posty zobaczysz tutaj:

Popularne posty

Tak lubię:

Tak lubię:

Zmęczona oglądaniem i czytaniem? Usiądź i odpocznij :-)

Zmęczona oglądaniem i czytaniem? Usiądź i odpocznij :-)
Mam nadzieję, że mnie znów odwiedzisz!