Miniatury moja miłość... moja pasja...

Lubisz to? :-)

niedziela, 6 listopada 2011

Miniaturowa zagadka...

Uszyłam nowe poduszki na łóżko Hani. Są to takie specjalne poduszki. Wzorowałam się na pięknych pracach pewnej koleżanki blogowej, której blog jest bardzo popularny i większość z Was tam zagląda. W związku z tym mam taką zagadkę. Czy ktoś poznaje te poduszki, czy ktoś wie z jakiego bloga pochodzą? Czy ktoś poznaje to zdjęcie? Starałam się zrobić bardzo podobne do oryginału. Jak ktoś zgadnie to pokażę oryginalne poduszki oraz zdradzę na kim się wzorowałam :-)


To są dwie z trzech z trzech jakie uszyłam, a uszyję jeszcze jedną. Pokaże również dwie inne poduszki (fragment jednej na zdjęciu), jakie zrobiła dla Weroniki i Błażeja Jagna.

Miłego niedzielnego wieczoru życzę wszystkim zaglądającym do mnie. Fajnie, że jesteście i byliście tu ze mną nawet jak na blogu się nic nie działo.

koronka

11 komentarzy:

  1. Lloka robi takie podusie, a zdjęcie podobne było w tym poście :

    http://llooka.blogspot.com/2011/04/czesc-druga.html

    Twoje są równie urocze :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie wiem, kto był inspiracja, ale efekt powala! Śliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzę wiec jestem,to oczywiste ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. łoooo,ale pikna kopia Monia :P

    Też mnie kusi na te kwiatuszki i domki.
    Widziałam też takie w magazynie Marie Claire Ideas no i w wydaniach tildowych.

    buziak

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie, że u Iloki :)
    Śliczne, pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  6. też stawiam na Ilokę :)
    a Twoje podusie urocze
    buziaki
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne podusie! Jaka szkoda że ja i materiały nie jesteśmy kompatybilni wcale a wcale;D

    OdpowiedzUsuń
  8. ¡¡Son dos cojines preciosos !!
    nunca vistos anteriormente ,y me encantan !!
    felicidades !!

    .. * . (\ *** /) * . *Un besito
    .* . * ( \(_)/ ) * * .cielo
    .* . * (_ /|\ _) . * .que tengas
    .* . * . /___\ * . . un buen dia

    OdpowiedzUsuń

Nie zawsze odpiszę na komentarze ale czytam je po 3 razy :-) Jeśli zależy Ci na odpowiedzi napisz proszę do mnie maila: koronka@wp.eu

Moje starsze posty zobaczysz tutaj:

Popularne posty

Tak lubię:

Tak lubię:

Zmęczona oglądaniem i czytaniem? Usiądź i odpocznij :-)

Zmęczona oglądaniem i czytaniem? Usiądź i odpocznij :-)
Mam nadzieję, że mnie znów odwiedzisz!