Miniatury moja miłość... moja pasja...

Lubisz to? :-)

piątek, 1 grudnia 2017

Pianino w skali 1:12

Witam po długiej przerwie...
Już się nie będę tłumaczyć z mojej nieobecności, obiecywać powroty... ech.
Pokażę po prostu co zrobiłam ostatnio, na przykład takie pianino (skala 1:12 oczywiście):




Zrobiłam je ze sklejki, z fimo (pedały), natomiast klawisze wycięłam z pianki dekoracyjnej (białe),  ciemne z listewki 1 mm. Muszę dorobić jeszcze siedzisko/stołek czy jak to się nazywa...

Pianino będzie stało w nowo powstającej kawiarence. Ale o tym wkrótce...
Serdecznie pozdrawiam

koronka



18 komentarzy:

  1. Ogladam, podziwiam i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie tłumacz się ;)
    Gdybyś na blogach siedziała, to nie miałabyś czasu takich cudeniek robić!
    Prześliczne!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana! Na moje miniatury to ja zawsze czas znajdę 😄

      Usuń
  3. Pianino jak prawdziwe! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, jak prawdziwe tylko z bajki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koronkowa robota :)
    Jednym słowem - cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Do pianina to, o ile się nie mylę, taboret:) A w ogóle to jest wspaniałe:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chcę skorzystać z tej okazji. Muszę podziękować Dr Wealthy za odzyskanie mojego byłego męża. Jestem Linda Gibson z USA, po 7 latach małżeństwa mój mąż zostawił mnie dla innej kobiety Zrobiłem co mogłem, żeby go odzyskać, ale wszystko, co zrobiłem, było na próżno, byłem smutny, ale nie straciłem nadziei na zdobycie go z powrotem, ponieważ miałem wiarę w Boga. Więc szukam w Internecie, jak odzyskać mojego męża, i natknąłem się na stanowisko dr Wealthy o tym, jak pomógł kobiecie odzyskać ją, skontaktowałem się z nim i opowiedziałem mu o bólu, przez który przechodziłem, powiedział mi, co i zrobiłem to, potem rzucił zaklęcie miłosne dla mnie 48 godzin później mój mąż zadzwonił do mnie i powiedział, że jest mu przykro z powodu tego, co zrobił i że bardzo za mną tęskni, później tego samego dnia wrócił do domu i błagał moje przebaczenie, odkąd nasza miłość stała się silniejsza. Dla cudownych rzeczy, które dr Wealthy dla mnie zrobił, byłoby niesprawiedliwe, abym nie dał do zrozumienia całemu światu, że tak potężny rzucający zaklęcia żyje. Jeśli chcesz odzyskać swoją dawną szybką wiadomość e-mail Dr Wealthy na wealthylovespell@gmail.com lub dodać go na WhatsApp +2348105150446

    OdpowiedzUsuń
  8. If you're trying hard to lose pounds then you have to jump on this brand new custom keto diet.

    To create this keto diet service, licensed nutritionists, fitness couches, and top chefs have united to develop keto meal plans that are powerful, suitable, cost-efficient, and delicious.

    Since their launch in January 2019, 100's of clients have already remodeled their body and well-being with the benefits a great keto diet can provide.

    Speaking of benefits; in this link, you'll discover eight scientifically-certified ones offered by the keto diet.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy jesteś w trudnej sytuacji finansowej? to ten artykuł jest dla ciebie, moja pożyczka została zatwierdzona przez ofertę pożyczki pana Pedro, którą przekazała mi jego firma pożyczkowa, gdy banki odrzuciły mój wniosek o pożyczkę z powodu złego kredytu, ale Pedro i jego firma pożyczkowa udzielili mi pożyczki w wysokości 7 milionów USDOLLAR na stawka 3 proc. Jestem bardzo wdzięczny i chcę podzielić się tym wszystkim z tobą, szukając jakiegokolwiek rodzaju pożyczki, aby skontaktować się z bezpośrednim adresem e-mail biura pożyczki pedro: pedroloanss@gmail.com lub whatsapp go na: +18632310632.

    OdpowiedzUsuń

Nie zawsze odpiszę na komentarze ale czytam je po 3 razy :-) Jeśli zależy Ci na odpowiedzi napisz proszę do mnie maila: koronka@wp.eu

Moje starsze posty zobaczysz tutaj:

Popularne posty

Tak lubię:

Tak lubię:

Zmęczona oglądaniem i czytaniem? Usiądź i odpocznij :-)

Zmęczona oglądaniem i czytaniem? Usiądź i odpocznij :-)
Mam nadzieję, że mnie znów odwiedzisz!