Miniatury moja miłość... moja pasja...

Lubisz to? :-)

sobota, 9 października 2010

A ja rosnę i rosnę... :-)


Mała Hania rośnie. Jeszcze trochę będzie już sama chodzić. Niedawno na wielu blogach był temat bardzo modny: muchomorki. Mnie też wzięło ;-) i zrobiłam Hani na bluzeczce takiego muchomorka.


I czapeczkę do tego jak widać na powyższych zdjęciach. Bardzo ładnie jej w tej czapeczce.

Widać już jakie Hania ma włoski :-). Oczka po mamusi ale włoski po Błażeju - brązowe. Siedzi sobie w łóżeczku, albo leży i bawi czym się da. A to misiem...


A to nóżkami...




Taka jest już duża :-)


Hania rośnie i rośnie. Po takich małych dzieciach widać to najszybciej.



Chwilowo przystopowałam z moją historią i w ogóle z szyciem bo muszę leżeć. Czasem trzeba i już. Zdjęcia prezentowane zrobine zostały już dawno. Myślę, że jak tylko wstanę na nogi to siądę do maszyny i coś nowego wymyślę. Będę także cofać się w czasie, pokazywać jakieś wydarzenie z przeszłości, np.: chrzest :-) Proszę mi wybaczyć tę nieścisłość chronologiczną ale nie chce stać w miejscu z moją historią, a do wspomnień zawsze można wrócić. Chcę iść dalej bo nie mogę się doczekać kiedy Hania pójdzie do szkoły :-) Uszyję jej wtedy plecak, białą bluzeczkę i granatową spódniczkę i zrobię książki. Ale będzie fajnie.

Póki co pozdrawiam wszystkich zaglądających do mnie :-)

koronka

Pozdrawiam serdecznie










24 komentarze:

  1. Genialne włosy! Normalny czad! A jak ona już chodzić zaczyna, to smoczek znika :P Pewnie to koniecznośc uszycia następnego maleństwa, ale dopinguję ;-) A co do szycia plecaka W TYCH ROZMIARACH - gratuluję optymizmu ;-)
    pozdrowienia i rychłego wstania na nogi (lub siadania na pupę - do maszyny)
    aga

    OdpowiedzUsuń
  2. UWIELBIAM TU ZAGLADAC I CZYTAC HISTORIE MALEJ HANI.MYSLE ZE WSZYSCY POCZEKAJA CIERPLIWIE I NIKT NIE BEDZIE CI MIAL ZA ZLE CHWILOWE OPOZNIENIA,COFNIECIA W CZASIE CZY NIESCISLOSCI CHRONOLOGICZNE ::)) JAK NAPIASAŁAS.
    KURUJ SIE WRACAJ DO ZDROWIA I FORMY.POCZEKAM NA NOWE HISTORIE HANI I JEJ RODZICÓW BO WARTO.
    POZDRAWIAM MISTRZA MINIATURKOWEGO SZYCIA.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hania z włoskami wygląda świetnie :) taka rozczochrana :)) super :))

    dbaj o siebie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Koronko, trzymaj się zdrowo i jak trzeba to koniecznie leż! :)) Hania cudowna, rzeczywiście rośnie jak na drożdżach, śliczne ma włoski, piękne oczka, a ciuszki super rewelacja :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Und wieder einmal. TOLL GEMACHT!!!!Begeisterung!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że nie będzie problemu z odsmoczkowaniem Hani!

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczna Hania!
    Zdrowka zycze Koronko:-)
    pozdrawiam cieplo
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  8. Urosla nasza Haneczka.....z kazdym dniem piekniejsza.Co sie z toba dzieje Koroneczko? Trzymaj sie cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. ojej! jaka już duża dziewczynka!
    ubranko ma prześliczne!

    Koronko, zdrowiej nam tu szybko!!!:))

    OdpowiedzUsuń
  10. przecudna jest..
    zycze powrotu do zdrowka!

    ps.mnie tez troche polamalo

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka duza ta mala :)urosla jak na drozdzach;)
    Ciesze sie ze znowu moge poczytac nowosci na Twoim blogu i o Twojej blogowej rodzince Hani...
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna, buzia sama się do niej uśmiecha :)

    Cieple pozdrowienia ślę !

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna ta Haneczka, taka już duża dziewczynka :)

    Koronko pozdrawiam ciepło! Dajesz nam tyle radości - ale zatroszcz się też o siebie, koniecznie! :***

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudna!! zapraszam do mnie po wyroznienie!!!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Alez rośnie nam ta Hania! Czekamy niecierpliwie na kolejne wieści z Haninego podwórka.
    A Tobie życzę szybkiego spionizowania - i niech będzie jak najlepiej!

    OdpowiedzUsuń
  16. Hania z włoskami wygląda świetnie ale urosła ta hania :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Właśnie z moją córcia Julcią tu trafiłam i nie możemy się oderwać od Twojej rodzinki! Masz wspaniałe pomysły.
    Weronika, Błażej i Hania są super:)
    Czekamy na kolejny odcinek!

    OdpowiedzUsuń
  18. Trafiłam tu przypadkiem i zostane już na zawsze! Hania jest cudna, prześliczna i genialna! Zakochałam się na amen:P
    Wywołałaś uśmiech na mojej twarzy:D Dziękuje:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. świat Hani niesamowity :)

    może uda nam się jakaś bajkę o Hani napisać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. oj rośnie jak na drożdżach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hania rośnie w oczach
    za kilka lat do szkoły
    potem liceum
    jeszcze potem studia
    A potem własne dzieci
    Weronika i Błażej dziadkami i tak ta historia będzie się rozwijać a za 90lat to i pewsnie umrą dziadkowie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Nie zawsze odpiszę na komentarze ale czytam je po 3 razy :-) Jeśli zależy Ci na odpowiedzi napisz proszę do mnie maila: koronka@wp.eu

Moje starsze posty zobaczysz tutaj:

Popularne posty

Tak lubię:

Tak lubię:

Zmęczona oglądaniem i czytaniem? Usiądź i odpocznij :-)

Zmęczona oglądaniem i czytaniem? Usiądź i odpocznij :-)
Mam nadzieję, że mnie znów odwiedzisz!