Miniatury moja miłość... moja pasja...

Lubisz to? :-)

wtorek, 14 maja 2013

Przygotowanie do lata - nowa sukienka Lilki

Lato zbliża się wielkimi krokami więc uszyłam mojej smutnej dziewczynce sukienkę. 


Ten model dawno skradł moje serce.


Chciałabym uszyć jeszcze taką samą ale w innych kolorach. Sukienka nie ma rękawków bo chciałabym zakładać jej na nią sweterek lub płaszczyk (jak uszyję).


Śliczny smutas. Te laleczki tak mają, smutny wyraz twarzy. Ale coś w tym jest...





I wciąż czekam na jej braciszka... Niedługo już będzie 10 tygodni! To czekanie jest okropne ale co zrobić. Uszyłam jej również bikini ale pokaże innym razem.

Pozdrawiam serdecznie

koronka


14 komentarzy:

  1. ale śliczna lala :) a ta kreacja...no cóż...sama bym taką chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szok! Ten falowany brzeg sukienki przyprawił mnie o wytrzeszcz oczu. Ciuszek sam w sobie jest mały, więc naprawdę jestem pełna podziwu nad Twoim kunsztem, że udało Ci się wymodelować na maszynie taką miniaturową ozdobę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sukienka , lalka super gdzie można kupić taką lalkę i jak ona się nazywa ... pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna sukienusia i taka dopracowana jak wszystko co tworzysz, do tego te sandałeczki tak doskonale dobrane :)
    Pięknie i sama słodycz :)
    Moja panna też dostała sukienkę na lato :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna sukienka i te wszystkie detale. Cudo =)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna sukieneczka! idealnie do niej pasuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam
    Lala jest bardzo śliczna i elegancka. Zawsze zastanawiałam się skąd biorą się te cuda.
    zapraszam do siebie - Janka

    OdpowiedzUsuń
  8. Votre poupée est magnifique, tout comme sa tenue. Bravo ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. kiedyś jak nie miałam bloga jeszcze, nałogowo do Ciebie zaglądałam :) widze pozmieniało się :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. faktycznie, coś jest w tych smutnych oczkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna sukieneczka ;-) Zapraszam do mnie na Candy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta sukienka to mistrzostwo świata !!!

    OdpowiedzUsuń

Nie zawsze odpiszę na komentarze ale czytam je po 3 razy :-) Jeśli zależy Ci na odpowiedzi napisz proszę do mnie maila: koronka@wp.eu

Moje starsze posty zobaczysz tutaj:

Popularne posty

Tak lubię:

Tak lubię:

Zmęczona oglądaniem i czytaniem? Usiądź i odpocznij :-)

Zmęczona oglądaniem i czytaniem? Usiądź i odpocznij :-)
Mam nadzieję, że mnie znów odwiedzisz!