Uszyłam sobie świat :-)

Lubisz to? :-)

czwartek, 6 listopada 2014

Podłoga w salonie

Na podłodze w salonie będą deski dębowe bielone. To dla mnie najładniejszy rodzaj podłogi, mam taką w swoim domu tylko moja wymaga już odnowienia.



Zdjęcie nie jest najlepszej jakości bo robione telefonem. Zarówno w salonie jak i w przedpokoju i sypialni będzie podłoga z desek. Deski zrobił mi stolarz, wszystkie z jednego kawałka dębu. Jednak w każdym z tych pomieszczeń będą one wyglądały inaczej. W salonie tak jak widać na powyższym zdjęciu, w przedpokoju wybrałam najciemniejsze i choć wykończone są tak samo to jednak podłoga wygląda na inną. W sypialni to samo drewno ale prawdopodobnie pokryję je olejem bezbarwnym.
Podoba mi się połączenie koloru desek z kolorem ścian. Na zdjęciu tak dobrze nie widać ale wkrótce pokażę już ukończony salon.

Miłego dnia

koronka

2 komentarze:

  1. Moja wyobraźnia już pracuje i widzę cudowny salon! Zupełnie jak z bajki...
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham deski pod stopami...

    OdpowiedzUsuń

Nie zawsze odpiszę na komentarze ale czytam je po 3 razy :-) Jeśli zależy Ci na odpowiedzi napisz proszę do mnie maila: koronka@wp.eu

Moje starsze posty zobaczysz tutaj:

Popularne posty

Tak lubię:

Tak lubię:

Zmęczona oglądaniem i czytaniem? Usiądź i odpocznij :-)

Zmęczona oglądaniem i czytaniem? Usiądź i odpocznij :-)
Mam nadzieję, że mnie znów odwiedzisz!