Miniatury moja miłość... moja pasja...

Lubisz to? :-)

piątek, 31 października 2014

Zasłonki

Lubię zasłonki, nie przepadam za firanami, zwłaszcza takimi tradycyjnymi. Rolet też nie bardzo lubię. Zasłony w moim prawdziwym domu pełnią funkcję raczej dekoracyjną. W moim miniaturowym domku będą prawie w każdym oknie. I choć może się wydawać, że na tym etapie budowy domku zasłonki jeszcze nie są potrzebne to jednak musiałam je zrobić i umieścić w oknie w przedpokoju. Wszystko przez to, że po zamocowaniu schodów będę miała bardzo trudny dostęp do tej ściany.
Wyszły tak:



Ci, którzy robili miniaturowe zasłony wiedzą, ja ciężko jest nadać im kształt, tak aby wyglądały realistycznie. jakoś się udało (lakier do włosów zrobił swoje :-) W sumie jestem zadowolona. 
To tyle na dziś, idę spać :-)
Dobranoc

11 komentarzy:

  1. Ale słodkie, jestem bardzo ciekawa całości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zasłony :) Zazdroszczę Ci już tego domku! Super blog :)
    Mam pytanie: Co to za melodyjka w odtwarzaczu? Zakochałam się w niej...

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie :-) jak w prawdziwym domu :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. jak słodko:))))uwielbiam Twoje zabawy:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój świat jest faktycznie mały i magiczny tak jak piszesz... Ale wszystko wygląda tak realistycznie. Bardzo udane są te zasłonki!!
    Pozdrawiam - Katrin

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze, i bardzo jestem ciekawa następnego etapu pracy nad domkiem :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz bardzo fajnego bloga. Podobają mi się Twoje zdjęcia. Ja też robię miniaturki, wiec jest to dla mnie ciekawa inspiracja :)
    Pozdrawiam
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  8. Zasłonki wyglądają przepięknie, to świetne rozwiązanie.

    Zobacz także Najnowsze filmy

    OdpowiedzUsuń

Nie zawsze odpiszę na komentarze ale czytam je po 3 razy :-) Jeśli zależy Ci na odpowiedzi napisz proszę do mnie maila: koronka@wp.eu

Moje starsze posty zobaczysz tutaj:

Popularne posty

Tak lubię:

Tak lubię:

Zmęczona oglądaniem i czytaniem? Usiądź i odpocznij :-)

Zmęczona oglądaniem i czytaniem? Usiądź i odpocznij :-)
Mam nadzieję, że mnie znów odwiedzisz!