Miniatury moja miłość... moja pasja...

Lubisz to? :-)

poniedziałek, 30 stycznia 2017

Roombox "Pokój dziewczynki" w dzień i w nocy, skala 1:12

Zrobienie takiego pokoiku było od dawna na liście moich marzeń i planów. Teraz przeniosło się na listę: zrealizowane. A ja jestem zadowolona. Pokoik miał być malutki. Nie przepadam za dużymi powierzchniami, może dlatego że nie potrafię ich dobrze zaaranżować? A może dlatego, że pół życia mieszkałam w bloku, koleżanki mieszkały w blokach, dalsza rodzina w blokach..., a w blokach wiadomo, pokoiki nie były zbyt duże. Tak czy inaczej lubię małe pomieszczenia. Pokoik jest więc ciasny ale za to przytulny.

Zdjęcia poniżej, za dnia i w nocy. Z lalkami oczywiście bo lalkara ze mnie.  Moja miłość do lalek wciąż nie ustaje tylko obiekty tej miłości się zmieniają.


Aniołka Tilda wiszącego na zasłonce zrobiłam ja. Tak samo króliczka (nie pamiętam czy pokazywałam).

Sukieneczkę wydziergała niezmiennie Agnieszka ❤ (poduszkę i kocyk też, kocham!)
















To tyle :-)

Serdecznie pozdrawiam
koronka

13 komentarzy:

  1. Slow brakuje aby wyrazic moj podziw dla wykonanej pracy...Wszystko jest przepiekne...Chcilabym byc jeszcze raz mala dziewczynka...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie to wszystko piękne! Często z moją siedmioletnią córką podziwiamy Twój miniaturowy świat i obie marzymy po cichu, że kiedyś stworzymy choć namiastkę Twoich cudowności:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Una habitación infantil adorable, su tilda perfecta y todos los detalles peciosos. Feliz semana:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. czy robisz te maleństwa w skali 1:12 czy jak Ci w duszy gra?bo,że jest pięknie to nawet nie muszę pisać:)))cudo:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet lampeczka się świeci!!! Jakie śliczności!!
    Mnie, zwyczajnie, szczena opadła.. I tak tkwię...:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Za każdym razem gdy oglądam te cudowności - jestem ogromnie wzruszona. Chętnie bym się dała zmniejszyć i zamieszkała bym w takim pokoiku..

    OdpowiedzUsuń
  7. Pokiok jest fanastyczny.
    Sama bym mogła taki mieć. Albo pokój dla lalek i wtedy mogłabym kupować domki i takie pokoiki.
    Fajnie chociaż móc popatrzeć.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chcę skorzystać z tej okazji. Muszę podziękować Dr Wealthy za odzyskanie mojego byłego męża. Jestem Linda Gibson z USA, po 7 latach małżeństwa mój mąż zostawił mnie dla innej kobiety Zrobiłem co mogłem, żeby go odzyskać, ale wszystko, co zrobiłem, było na próżno, byłem smutny, ale nie straciłem nadziei na zdobycie go z powrotem, ponieważ miałem wiarę w Boga. Więc szukam w Internecie, jak odzyskać mojego męża, i natknąłem się na stanowisko dr Wealthy o tym, jak pomógł kobiecie odzyskać ją, skontaktowałem się z nim i opowiedziałem mu o bólu, przez który przechodziłem, powiedział mi, co i zrobiłem to, potem rzucił zaklęcie miłosne dla mnie 48 godzin później mój mąż zadzwonił do mnie i powiedział, że jest mu przykro z powodu tego, co zrobił i że bardzo za mną tęskni, później tego samego dnia wrócił do domu i błagał moje przebaczenie, odkąd nasza miłość stała się silniejsza. Dla cudownych rzeczy, które dr Wealthy dla mnie zrobił, byłoby niesprawiedliwe, abym nie dał do zrozumienia całemu światu, że tak potężny rzucający zaklęcia żyje. Jeśli chcesz odzyskać swoją dawną szybką wiadomość e-mail Dr Wealthy na wealthylovespell@gmail.com lub dodać go na WhatsApp +2348105150446

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem pod wrażeniem tym wszystkich rzeczy i faktycznie są bardzo ładne. Zastanawiam się jakbyś wprowadziła styl boho http://beauty-women.pl/styl-boho-we-wnetrzach-nim-przesadzic/ do swoich wnętrz i prac i jakby to wszystko razem się prezentowało. Są mega realistyczne i to mi się najbardziej podoba.

    OdpowiedzUsuń

Nie zawsze odpiszę na komentarze ale czytam je po 3 razy :-) Jeśli zależy Ci na odpowiedzi napisz proszę do mnie maila: koronka@wp.eu

Moje starsze posty zobaczysz tutaj:

Popularne posty

Tak lubię:

Tak lubię:

Zmęczona oglądaniem i czytaniem? Usiądź i odpocznij :-)

Zmęczona oglądaniem i czytaniem? Usiądź i odpocznij :-)
Mam nadzieję, że mnie znów odwiedzisz!