Uszyłam sobie świat :-)

Lubisz to? :-)

niedziela, 18 grudnia 2016

Wasze komentarze, tak częste jak moje posty ostatnio... mobilizują mnie do napisania czegoś tutaj. Dziś dziękuję Basi za mobilizację :-)

Ja wciąż tworzę, jednak życie blogowe przeniosło się na facebook dlatego jest mnie tu tak mało. Ale dla tych co zostali bardzo chętnie pokażę nowość, jaką ostatnio stworzyłam, a mianowicie moją pierwszą laleczkę ooak. To było moje marzenie nauczyć się je robić i proszę, spróbowałam:







Ma na imię Marcin. Pozostawiam go Waszej krytyce.

Serdeczności

koronka

20 komentarzy:

  1. Uroczy, wzruszający - zachwyca mnie ten miniświat:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny Marcinek :) Nie wiem jak to możliwe, żeby "udzióbać" takie maleństwo i zrobić to tak ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama myślałam, że to niemożliwe :-)

      Usuń
  3. Que bonita tan pequeña!!!! FELIZ NAVIDAD

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeny jaki drobiazg!!! Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  5. wiemy wiemy, że życie teraz jest na fb ale gdzie cię tam znaleźć?

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczności <3 Gdzie można znaleźć cię na Facebooku? :)

    OdpowiedzUsuń

Nie zawsze odpiszę na komentarze ale czytam je po 3 razy :-) Jeśli zależy Ci na odpowiedzi napisz proszę do mnie maila: koronka@wp.eu

Moje starsze posty zobaczysz tutaj:

Popularne posty

Tak lubię:

Tak lubię:

Zmęczona oglądaniem i czytaniem? Usiądź i odpocznij :-)

Zmęczona oglądaniem i czytaniem? Usiądź i odpocznij :-)
Mam nadzieję, że mnie znów odwiedzisz!